Bo på Emmaboda GK

Boende och Ställplatser

Emmaboda GK erbjuder en populär och naturskön camping i direkt anslutning till golfbanan och sjön. Vi erbjuder även en nybyggd servicebyggnad med toaletter och duschar i anslutning till campingen. Här finns även ett samlingsrum som gäster på campingen har tillgång till.

Pris per ställplats/dygn

Golfare

Icke golfare

Kortfakta camping Emmaboda GK

• 25 platser med el.
  • Servicebyggnad med toaletter, duschar, tvättstuga, samlingsrum med bland annat trinettkök och ugn.
  • Latrintömning.
  • Badplats.
  • Wi-Fi på hela campingen.
  • Grillplatser.
  • Boulebana.
  • Stugor i anslutning till campingen.
  • Möjlighet till fiske (fiskekort).
  • Kanotuthyrning (extern).
  • Cirka 1 700 meter till välsorterad livsmedelsbutik.
  • I regel så finns det en campingvärd på plats vid campingen som hälsar välkommen och visar besökarna till rätta.
  • Cirka 800 meter till reception och restaurang.

Boka ställplats på Emmaboda GK

Betalning sker via Swish på 1232958015 till (Björketorp Drift AB) eller med kortbetalning vid ankomsten till Golfklubben.

Vid Swishbetalning ange ställplatsnummer och ankomstdatum. Incheckning sker från klockan 14:00. Utcheckning sker senast klockan 13:00.

Då golfspel sker på utcheckningsdagen ber vi Er att parkera ert ekipage på den vanliga parkeringen innan Ni börjar spela.

STÄNGT FÖR SÄSONGEN

Emmaboda Golfklubb - Översikt ställplatser
Vid bokning godkänner du att OnTee behandlar din data. Läs mer i OnTees integritetspolicy.

Stugor med fantastisk sjöutsikt vid golfbanan

Bo direkt på golfbanan i någon av våra trevliga stugor. Det finns tre stugor med två lägenheter i varje. Fem lägenheter har fyra sängplatser och en lägenhet har sex sängplatser. Alla lägenheter är försedda med allrum, toalett och dusch. Från våra stugor har ni en underbar utsikt över den stora sjön Kyrksjön.

Priser 2024

Boende i stuga med självhushåll + greenfee

850 kr/person & dygn*

Boende en natt i stuga och spela på två banor**

1150 kr/ person

*Minimum två personer per stuga
**Emmaboda GK och Möre GK

Hyra lakan, örngott och handduk

150 kr/person

Städning

500 kr/lägenhet

Endast boende

500 kr/lägenhet + 150 kr/person och natt*

Incheckning sker mellan klockan 13:00 och 15.00 och utcheckning senast klockan 11:00.

Givetvis är vi flexibla om ni har några speciella önskemål. Kontakta kansliet på telefon 0471-205 05 för vidare information och bokning.

Bildgalleri stugor

Logotyp Leader Sydost, EU

Stugorna är byggda med hjälp av finansiering från Leader och Europeiska jordbruksfonden för landsbygdsutveckling. Syftet med stugorna är att öka attraktiviteten för klubben och regionen, stärka klubben ekonomiskt och skapa arbetstillfällen på sikt.

Övrigt boende

Pensionat Prästgården

Bo ett stenkast från banan i den vackra idyllen Prästgården. Flera stora ljusa sovrum och två stora sällskapsrum med sjöutsikt och en stor härlig balkong där man kan njuta av de sista solstrålarna för dagen. Med nära till banan är det också nära till naturen och utanför fönstret breder golfbanan ut sig och är redo för ännu ett äventyr med dig. För priser, bokning och mer information klicka på knappen nedan.

Emmaboda Golfklubb - Pensionat Prästgården

Hotell och vandrarhem

Emmaboda Golfklubb samarbetar med ett flertal hotell, vandrarhem och liknande boendealternativ. Allt för att du som gäst skall känna dig välkommen och kunna välja det alternativ som passar ditt boende och dina upplevelser bäst.

Best Western Plus Kalmarsund Hotell

Trivsamt hotell mitt i Kalmar. Medeltiden i centrum, Glasriket runt knuten och ett stenkast från Öland.

Kalmarsundhotel.se

Clarion Collection Hotel Packhuset

Hotellet är ett gammalt packhus från 1700-talet beläget direkt vid kajen i Kalmar gästhamn.

Nordicchoicehotels.se

Kosta Boda Art Hotel

Kosta Boda Art Hotel är ett hotell som exploderar i färg, form, njutning och smaker.

Kostabodaarthotel.se

Kosta Lodge

Golfa i Glasriket och bo i våra trivsamma stugor på Kosta Lodge, perfekt mitt i Glasriket och dessutom med närheten till tre fantastiska golfbanor. Vi garanterar er tre olika golfupplevelser.

Kostalodge.se

Långasjö Vandrarhem

Vandrarhemmet är inrett i de gamla kyrkstallarna, en 60 meter lång rödmålad länga, som ligger mitt i det lilla samhället Långasjö.

Langasjovandrarhem.se

Moshults Vandrarhem

Vandrarhemmet ligger i en kulturrik bygd, 185 meter över havet med en gigantisk utsikt över nejden.

Moshultsvandrarhem.com

Stufvenäs Gästgifveri

Stufvenäs är ett smakfullt inrett gästgifveri i en historiskt naturskön miljö.

Stufvenas.se

Vad tycker våra gäster?

”Suverän anläggning med trevlig personal. Husvagnsparkeringen vid Kyrksjöns strand med närhet till toa och dusch – suveränt. Emmaboda kom 1:a på vår interna ranking.”